Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Julstämning och glöggmys



Idag har jag inhandlat Peter Jöbacks julskiva, åh.. man blir ju bara så lycklig av den. Efter kvällsmaten blev det glögg och lite pepparkaka, inte för mycket, blodsockret ska hållas i shack.. Men oj så gott det är!
För övrigt, på tal om Jöbacks skiva, så ska vi till Scandinavum och se honom den 12 december. Först blir det jul på liseberg och sedan konsert. Kommer bli helt underbart, jag och älskling och massa julstämning!




Det kommer bli en helt fantastisk dag!



Idag var jag för övrigt på besök hos barnmorskan, inget intressant, skulle sätta upp lite läkartider och så.
 Kolla blodtryck och få remisser så jag kan skicka in mitt HbA1c själv.
Blodtrycket var helt utmärkt vilket känns skönt.
Däremot pendlar jag som en galning i vikt, men det är bara att skylla på de låga blodsockren. Jag får ju trycka i mig så mycket extra socker hela tiden. Konstigt att det kan vara så nu helt plötsligt.

Annars så hände det inte så mycket. Så nu längtar vi såå tills ultraljudet om dryga tre veckor.
Nu är det snart dax för CSI sen blir det sängen!


Den lilla magen, som inte är speciellt liten, växer redan så det knakar..
Nu vill jag snart att du ger dig till känna där inne!










Johanna
11 November, kl. 10:54 | Blogg;

Åh...du är sååå fin!!! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback