Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

färdig för sängen...



jag är sååå sjukt trött, helt otroligt alltså.
Först och främst måste jag ju tacka Annie för igår och för sällskapet och för morgonpromenaden!
Snart är älskling hemma hos mig igen, och skönt är det, allt är sååå mycket tråkigare utan honom..
ush vilken mes jag är!

Ja ja, man ska vara glad att det är så. det är bara så att man nästan måste försvara det, för folk tycker att man är konstig och lite löjlig för att man tycker att allt är lite tristare utan honom, och att man saknar honom så fort vi är ifrån varandra.
Det är väl bara helt underbart att det är så?!  Eller är det jag som är helt fel på det? Har jag fel uppfattning om kärlek?
För mig är min man mitt allt.
och så är det...
Nu måste jag iaf försvara mig lite, för nu låter det som om jag är någon som hela tiden rättar mig efter honom och inte har ett eget liv och egna åsikter, men så är det inte alls...

Ja nu känner jag rent spontant att detta börjar bli en massa värdelöst bladder, det är nog helt enkelt dags att gå och sova..



you are the love of my life...








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback