Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Underbar morgon..



Vilken härlig morgon! Ja förutom de två FÖRBANNADE flugjävlarna som var tvugna att väcka mig lite tidigare än tänkt.
Solen har nästan precis stigit upp och det ser ut att bli en fantastisk dag, tänkte göra ett försök att väcka hunden (han är nog den mest morgontrötta varelse jag vet) och ta en härlig morgonpromenad innan det är dags för stallet och sedan jobb.

Jobbar till 19 idag och känner direkt att nää det är jag inte speciellt sugen på såhär efter firande, semester och allt. Men det är bara att bita ihop.
Bröllopet i lördags var nice, det gick bra att sjunga i kyrkan och efterföljande fest tog aldrig slut, ha ha
Var hemma kvart i fem.
Brudparet var så fina och jag hoppas verklitgen att de är nöjda med sin dag, bilder kommer senare

Nähä, nu har solen börjat stiga högra på himlen och det är dags för mig och Boss att ge oss ut.

Ha en underbar dag!








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback