Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Härliga dag!


Sol... hur härligt är det inte?! Jag är seg och trött och mår illa mycket av den vakna tiden eftersom blodsockret svänger så men dagar som denna är allt detta som bortblåst! Har suttit på altanen halva eftermiddagen, njutit till fullo..Undrat hur man kan glömma hur fantastiskt det är när första värmen kommer, år efter år? Tur att vi människor är lättlurade, att vi blir så oerhört lyckliga för att det nästan är ljust till åtta! det var det ju förra året med vid denna tid, och precis lika fantastiskt och underbart som nu. Snart, snart kommer min favorittid, när det knoppas här och var och slutligen syrenerna slår ut. Vi går en annorlunda vår till mötes, våren då två blir tre.. Jag längtar så..

Ikväll har vi varit på middag hos min förra chef, riktigt trevligt har det varit, fantastiska goda pajer och många sköna skratt. Nu är jag trött och sliten och kräver min sömn... Hoppas på en natt då jag får sova, bortsett från toabesöken..






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback