Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Mina slitna älsklingar och lite dåligt samvete


Mina älsklingar är slitna idag, båda ligger i soffan och sover så gott. Inte lätt det där med fets och alkohol. Undra hur jag kommer må den dagen jag tar mig ett par glas för mycket igen. För det lär ju hända förr eller senare.
Ikväll ska vi till mamma och göra/äta påskmiddag. Vet inte riktigt vad man bör äta då men vi ska iaf äta rådjur. Mumsigt värre. Rådjur är det bästa köttet jag vet, synd bara att de är så fina. Har alltid lite dåligt samvete när jag äter det. Men men, detta var nog en stackare som blivit påkörd och då känns det lite bättre än om någon skjutit det.. Så jag ska försöka glömma bort vad det är jag äter och bara njuta, för det är ju gott som sjutton!

Riktiga gosisar...









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback