Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Tidig morgon


Vilken seg natt jag haft. har sprungit upp en gång i timmen för att gå på toa. Strax efter fem var jag uppe sista gången och sen gick det inte att somna om. Ska snart fixa lite frukost och sedan har jag tid hos barnmorskan. Efter det ska jag till rejmes och koppla ur airbagen så att liten kan sitta fram. Sen ska jag med mamma och Malin till Halmstad, min mobil bara hänger sig så jag måste lämna in den, blir ju galen! Hoppas bara att vi inte blir kvar i stan hela dagen för sen behöver jag garanterat hem å sova!
Blommor gör mig piggare...







liselotte
04 April, kl. 08:11 | Blogg;

Har faktiskt hört att om man är nedstämd,trött o.s.v ska man lukta på blommor,det är ett positivt som hjärnan tar emot och man känner sej bättre!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback