Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Bilder


Tillåt er att njuta av dagens bildkavalkad!


På middag hos Maria och Erik

Sov hårt när vi kom därifrån

Kan man vara sötare?

Sittränar hos pappa

Blev lite paff när man hittar denna dekal på en bil parkerad på Kungsholmen

Min underbara och fina man!

Benji i sin nya fina mössa från Geggamoja och den fina pippitröjan som min moster har stickat

Var och kollade fiskar på nåt ställe, jag förundrades över dessa vackra sjöhästar..

Träffade Håkan och hundarna..

Mina finingar

Ser att de flesta bilder är på Benji, inte konstigt, han är det finaste jag vet.






liselotte
08 August, kl. 09:48 | Blogg;

Hej! Benjamin e väldigt söt,ser nästan alltid glad ut! Kramisar

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback