Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Vaccinerad!


han var så duktig så vår lilla älskling, det var garanterat jag som tyckte det var värst. Jag vågade inte ens kolla varken på nålarna eller när de satte in dem i låren på honom. han blev först så ledsen att han bara höll andan och blev röd i ansiktet, men så fort jag vände honom mot mig lugnade han sig. mammas lilla älskling!
han har varit lite smågnällig här i eftermiddag, får väl se om det blir mer, just nu sover han... igen. Hoppas bara han sover inatt med för jag är toktrött
Nu ska jag snart till stallet, liten ska dock vakna och få mat först, och stora älsklingen ska komma hem.


Liten ligger och busar på bästa fällen, en dopgåva från mormor och Anders, den kommer garanterat att slitas med hälsan... Den söta bodyn fick han av min morbror med familj när han var ett par veckor gammal, härligt att han nu kan ha den. Den är stl 68 så det är en stor kille jag har..

Nu ska jag förbereda mig genom att byta om till hästkläder!
Tjipp!





Morbror Markus
08 August, kl. 19:50 | Blogg;

Så söt han e mitt fadderbarn och systerson!!! Längtar tills jag träffar honom nästa gång =)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback