Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Årets lugnaste helg..



Detta har nog varit årets lugnaste och årets skönaste helg..
det har som tidigare nämts städats, hängts i soffan, kollat film och bara slappat.
Jag har ont i ryggen och är inte det minsta nöjd med det. Det värsta är att det blir inte alls bättre av promenader, snarare tvärtom, vilket gör mig jätteledsen. Jag vill ju röra på mig!! Får kanske bli att simma mer då, men kommande vecka blir det inget sim alls, det är sportlov och simhallen brukar då vara full till bristningsgränsen hela tiden, så nej, simning får vänta till veckan efter.
Dessutom har jag ett blodsocker som är på liseberg och åker berg och dalbana, blir helt galen då jag verkligen inte lyckas få styr på det! Först får jag inte upp det, äter och mår illa och undrar varför det ska ta sån tid, i flera timmar håller det på å vara för lågt. Sen går det upp och ja.. då får jag inte ner det och så håller det på! Får psykbryt! Och har insett att det inte blir någon mer potatis till liten är född. Då finns det ju ingen hejd på blodsockret alls.. Suck..

Nu ska jag ner i soffan, trycka i mig mer insulin och dricka vatten eller nåt. Suck..
Om det är så att ni anar en uns bitterhet här i slutet av inlägget så kan jag meddela att ni har rätt.

Ha en underbar kväll!








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback