Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fredag och älskling på väg hem!



Har precis kommit hem från en ganska seg dag på jobbet men den har varit lugn och trevlig med många skratt så jag är rätt nöjd ändå.. Men nu känner jag mig totalt utpumpad och helt slut! Mitt ljus är att om ett par timmar är älskling hemma och jag ser så mycket fram emot det att jag försöker hålla mig vid liv typ..
Fast just nu är jag mest irriterad för att de inte fattar att man inte kör genom Danmark upp till Helsingör när det finns en alldeles ypperlig bro mellan Köpenhamn och Malmö.. detta gör ju honom bara senare hem! Suck!!
Så nu ska jag försöka ara lite positiv trots detta, men det är inte så lätt alla gånger med graviditetshormoner som spökar och en kropp å hjärna som är helt slut!

För övrigt så var min lilla vovvis precis i slagsmål med okänt djur.. Väldigt mysko.
han ligger nu och noggrannt rengör sina tassar och ev sina småsår (har inte fått tittat på honom)
Nu ska jag gå och äta en kaka! För det tycker jag att jag är värd..










Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback