Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Onda svanskota...



jag har så ont i min svanskota... jag går som en haltande pingvin just nu. Jag hoppas verkligen detta är ett övergående tillstånd. Jag som tidigare har varit så förskonad mot jobbiga graviditetskomplikationer håller tummarna så hårt jag bara kan att detta ska gå över och om inte, hålla sig i detta tillstånd eller t o m bli lite bättre. Suck..
har precis kommit hem från jobbet som idag kännts som en enda lång plåga..
Imorgon är jag ledig och vet inte riktigt om jag ska låsa in mig och titta på dirty dancing, grease och liknande hela dagen eller om jag ska försöka vara lite aktiv.. Jag tor att tiden får utvisa det..

Nu ska jag iaf lägga mig i soffan, göra det bekvämt för ryggen med en massa kuddar och viiiila tills älskling kommer hem.
Hoppas ni har en fantastisk dag!










Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback