Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Tisdag



Som jag längtar efter att få sova riktigt gott en natt!
Inatt har jag ätit godis, sovit, vaknat av alarm, druckit saft, somnat vaknat av alarm.. ja ni förstår själva. Jag har haft alldelels för lågt blodsocker, vilket visserligen gör mig lite glad. Har mest haft problem med högt föregående vecka.
Men tröttsamt är det!
Nu har jag kommit hem från möte med jobbet, har ätit lite lunch, ska plåga mig själv med att sätta i nya nålar i magen
Sen ska det vilas, sovas, tittas på film eller vad som helst,
 bara jag befinner mig i vägrätt läge

fast innan jag gör någonting av detta ska jag ringa och boka en tid för fotvård, allt för att pyssla om mig och min kropp lite!  Det tycker jag att den är värd!

Ha en härligt mysig eftermiddag!








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback