Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Min fågelunge!


Benjamin har äntligen börjat förstå det här med mat.. I helgen har han ätit som aldrig förr. banan är favoriten. Skönt tycker jag, för nu kan jag känna mig lite lugnare med att åka till stallet utan lilleman. Han kan mätta magen med något annat tills jag kommer hem. Dessutom börjar jag få lite längtan efter att gå på bio tillsammans med älsklingen. Eller att kanske gå ut och äta. Att bara vara Maria och Andreas en liten liten stund.
Får nog bli så snart. Men som vanligt när jag vill gå på bio så finns det väl ingen film jag vill se. 

Om en stund är det lunchdags, då blir det biff stroganoff för plutten. Jag skulle behöva leva på sallad en vecka. Man äter mycket skit när man är på mässa. 
 
Gapar som en fågelunge!







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback