Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Vackra ord


Jag är ett stort fan av vackra ord och skulle gärna klä hela mitt hem i små tavlor med vackra meningar och fina väggord. Att jag gillar texter, dikter och fina citat tror jag märktes på vårt bröllop. Jag älskar vackra låttexter och blir helt salig när jag hör hur ord kan sättas ihop till så oerhört betydelsefulla meningar. Jag skulle sååå gärna klä min kropp med en ny tatuering med vackra ord som säger lite om vem jag är. " Jag har noll kronor på banken men är rikast i världen" är ett favoritutryck. I vårt nya hus planerar jag för fullt hur jag ska kunna inreda för att inte glömma vad som är viktigast för mig här i världen - kärlekl! I helgen hittade jag min nya favoritbutik på internet. I helgen hittade jag ett företag som heter Kreativ insikt. Det är jag. Vykort, böcker, smycken - allt med en påminnelse om vad som är viktigt i livet. En hjälp att uppskatta det vackra i vardagen.

Såhär beskriver företaget sig själva på sin hemsida
"Kreativ Insikt vill inspirera till stora tankar i den lilla världen. Vi vill inspireradig att stanna upp en stund i vardagen och tänka: Är det här jag? Lever jag verkligen mitt liv?"



Klicka på bilden för att komma till hemsidan.

jag skulle lätt kunna köpt hela affären men fick denna gång nöja mig med några vykort, dessa beställde jag bl.a. Ska rama in dem och sätta upp dem i nya huset sen


 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback