Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Grötpremiär!


Igårkväll fick plutten testa gröt för första gången. Hans första smakportion av så kallad fast föda. Gröt. Utspädd med bröstmjölk. Väldigt fast föda. Not. Men ändå. Och jag tror faktiskt att han tyckte om det. Bara första teskeden åkte ut, de andra verkade försvinna ner i magen! Jag hade nog kunnat ge honom ganska mycket, men stoppade efter ett par teskedar.. Hoppas att det fortsätter lika bra, så kanske han blir mättare på kvällen och kan sova ett par timmar till innan han vaknar på natten.
Natten har för övrigt varit bättre. Han sov nästan 4 timmar första vändan, sedan 3, sedan 2. Märkbar förbättring. Må det fortsätta såhär!


detta var kul mamma!







systermoster
10 October, kl. 10:34 | Blogg;

världens sötaste lilla skit<3

Mathilda Strandberg
10 October, kl. 16:37 | Blogg;

Han är ju för jäkla söt den lille parveln =)

Markus (Morbror)
10 October, kl. 17:13 | Blogg;

Hur söt som helst! Älskar dig Benjamin!

Anonym
10 October, kl. 22:54 | Blogg;

my god så söt!!!

Mitt första barn sov hemskt dåligt på nätterna, jag tänkte som du att det blir bättre när dom börjar äta gröt på kvällen, det blev det INTE!!!

Jag hoppas det är annorlunda för dig för det är hemskt att itne få sova!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback