Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Ledsen och så fruktansvärt arg!


Fick nyss reda på att min gamla arbetsplats (som jag hoppats få återvända till) har brunnit ner inatt. Någon förbannad, jävla idiot (ursäkta ordspråket) har satt fyr på hela huset och i princip inget är kvar. Där pågick för tillfället omfattliga renoveringar för att våra handikappade ungdomar skulle få det så bra som möjligt, något som vi arbetat med mycket under senaste åren. Och nu, precis innan det skulle färdigställas har någon eldat ner det. Jag är så ledsen och så arg och det bara kryper i hela min kropp. Vem är så dum? Vem är så egoistisk? Bara för att några ungdomar i denna kommunen fick möjlighet att få en bättre fritidssysselsättning, måste man då förstöra för dem? Dessa ungdomar, som dagligen sliter med sina psykiska handikapp, som äntligen skulle få det "fritids" som de förtjänar. Jag är så ledsen att det inte finns ord. Jag kan inte annat än att hoppas att ni underbara ungdomar på 33an får ett likvärdigt fritids på annan plats, och inte om 4 år utan nu! Och jag kan inte annat än att hoppas att du/ni som gjorde detta får ert straff.

R.I.P 33an!







Pappa
10 October, kl. 10:49 | Blogg;

Efter många försök,kommunhuset,järnvägsstationen,maxi,lagaholmsskolan,har man nu "lyckats" att elda upp en fastighet.Nu är de ju så att de händer inget med såna här pyromaner förrän de lyckas att elda ner något.Nu finns de säkert stora resurser att sätta in,men nu är de försent.Sluta dalta med dessa ungdomar som drar rundor i stan kvällar o nätter o bara ställer till de..

veronica
10 October, kl. 11:37 | Blogg; http://livetivitavillan.blogg.se/

fy fan. undrar vilka som tror att det är gratis att förstöra och inte inser hur mycket samhället får lida av det. Usch. dumma människa!

Malin E
10 October, kl. 13:50 | Blogg; http://cananyonetell.blogg.se/

jaaa, Fan håller verkligen med dej!! man blir galet arg och frustrerad, hur kan folk inte förstå hur andra känner ??!! Riktigt tråkigt att de va din arbetsplats också :(

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback