Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

trött måndag


Oj, nu är jag sådär jättetrött igen. Lilleman har kommit in i några hemska sovrutiner, sover som längst 3 timmar i rad på natten.. och det är oftast bara en gång, inatt vaknade han betydligt oftare än så. Hoppas detta vänder SNART! Jag pallar inte i längden kan jag meddela.
Nu sover han dock i vagnen, kan inte annat än att hoppas att bättre sovstunden på dagen genererar godare sömn på natten, brukar konstigt nog vara så.

I eftermiddag ska jag upp och rida, skönt att jag har hästarna. De ger mycket energi och jag kommer hem som en bättre mamma. Underbart!
Nu ska jag försöka laga lite lunch åt mig innan lillen vaknar.
Hoppas du får en underbar måndag!







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback