Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Vi ska flytta!


Det är med både vemod och mycket glädje jag berättar att vi ska flytta. Om ett par timmar åker vi och skriver på papprena för vårt nya hus! I ca en månad har jag varit tyst, har inte velat berätta något förrän allt var klart. Och det är det nu, nästan.. Har imorse varit och besiktigat huset och ska skriva papper efter lunch. Spännande... och skrämmande! Tänk om vi ångrar oss, eller inte trivs. Jag har inte levt med grannar så nära på länge, länge. Det är egentligen inte jag. Men jag vill kunna ge min son en lika underbar uppväxt som jag själv hade. En uppväxt där man har grannar att leka med och jag inte behöver vara livrädd för att lilleman ska ta sig ut på gatan. Här har vi nära till dagis, nära till grannar, nära till naturen. Jag hoppas att det blir lika underbart som jag önskar...
Om ca ett halvår är vi inte längre ahlabor utan lilla tjärbybor...

nya huset

vi byter denna underbara utsikt

mot denna.. bör väl gå bra eller?

nähä, nu ska det ätas lunch och sen iväg! TJO!







liselotte
10 October, kl. 13:16 | Blogg;

Grattis till huset!!Det ser fint ut,och härlig mark runt,äng,gräs,grönt,det blir nog bra! Kram på er!

Monica
10 October, kl. 13:40 | Blogg;

Grattis till huset!! Det kommer att blio toppen!!!! Kram

Johanna
10 October, kl. 14:00 | Blogg;

GRATTIS!!! Wow!! Det kommer att bli toppen!! Kram på er!

Jenny
10 October, kl. 09:30 | Blogg; http://jennysabina.blogspot.com

Grattis. Det kommer bli jättebra tror jag. Det ser jättefint ut :) Kramar

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback