Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Måndag


Måndag idag och älskling är tillbaka på jobbet efter 3 veckors semester, tänk så fort man vänjer sig vid att ha honom hemma, känns tomt och konstigt. Men nu ska det bli lite rutiner i vårt liv, tror lilleman skulle må bra av det, han har blivit så jobbig att lägga på kvällen så nu ska vi få ordning på nattningsrutinerna igen.

I eftermiddag ska vi på kurs i babymassage, och det är nog det enda vi har på schemat idag. Just nu sover han förmiddagsnap och senare hade jag tänkt ut och promenixa en runda. jag har fått i mig frukost (kors i taket) och städat undan på nedervåningen, fixat till mig och klätt på mig, ganska bra gjort på en halvtimme, och nu sitter jag här, med en kopp apelsinte och mår allmänt gott i kroppen!

Ha en underbar måndag kära du...







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback