Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Gisele Bündchen




Hon måste vara världens vackraste kvinna och nu har hon dessutom kommit med kaxiga uttalanden om barnafödande och amning.

Seriöst alltså - i love her!






Anonym
08 August, kl. 08:13 | Blogg;

om man inte kan amma då? Det finns faktiskt dem som inte kan producera mjölk på grund av diverse saker, ska dem känna sig totalt värdelösa och sitta och kämpa i 6 månader och bebisen inte ska bli mätt och undernärd?

Maria
08 August, kl. 18:01 | Blogg; http://majalotta.blogg.se/

Jag har inte sagt att jag helt håller med hennes uttalande, jag tycker bara det är häftigt att hon vågar vara så kaxig. Angående amning så ska man absolut inte må dåligt för att man inte KAN amma, men VÄLDIGT många låter blï för att det gör ont och är jobbigt. Och det tycker jag är lite svagt...

Anonym
08 August, kl. 10:02 | Blogg;

"lite svagt"? Det är väl bättre att mamma och barn mår bra än att visa sig "stark" och härda ut den smärtan för något som man lika gärna kan ge på flaska?

Maria
08 August, kl. 11:44 | Blogg; http://majalotta.blogg.se/

Ja, men jag tror att barn mår bäst av att ammas. Men självklart ska man inte gå över lik för att amma sitt barn, men lite jobb och trix tycker jag man får räkna med..

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback