Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Illamående

Ush, jag sitter här och mår illa! Inget kul alls, trodde det var blodsockret som låg helt fel men kollade nyss och det låg på 6.3 vilket är bra. Förmodligen är jag bara sjukt trött och därför mår jag illa. Hade sett fram emot Greys ikväll men Benjamin sover oroligt så det är väl inte ens lönt att gå ner i källaren för att kolla på tv.. Får nog bli en kväll i sängen.

Jag hade tänkt att jag skulle fota magen idag, har gått 30 fulla veckor idag, dvs jag går in i vecka 31, och japp jag kan lätt konstatera att tiden går fort! Snart är vi fyra i vår familj!

Nej, nu har han vaknat tre gånger under tiden det tagit att skriva detta inlägg. Godnatt!





Su hermana
12 December, kl. 16:59 | Blogg;

VI får bestämma en dag så kan jag fota din fina mage. Helgen kanske?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback