Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Lite sorglig start på dagen..

.. fick jag när jag såg att min vackra välkommen skylt som jag fått av anna och lillebror i julklapp förra året trillat ner från sin plats och gått sönder!!! Jag som älskar denna skylt så! Men skam den som ger sig, jag gick ut hårt i jakten på en likadan och fann den tillslut i webbutiken Mamsellk och till min stora lycka fann jag även en ljusstake som jag letat efter i två år!!! Åh, snacka om lycklig för en sån sak, ha ha! Men vilken webbutik sen, oj va mycket fint!!


fin va??

Mina båda älsklingar sover och det är så tyst i huset. Jag har varit och skrivit ett vidrigt slutprov i folkhälsokunskap och kunde ha varit på bättre humör. Borde pluggat lite nu men pallar verkligen inte efter detta prov. Får ta igen det imorgon så gott det går, innan jag och mamsen beger oss till det fantastiska varuhuset i Ullared.. igen. Jag var ju där precis, men det är fler saker som behöver fixas och inhandlas så det var bara att åka upp igen. Denna gången kör vi på strategin att åka upp sent, brukar vara ett vinnande koncept!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback