Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Söndag

Ännu en vecka till ända. Har precis suttit en stund och svettats i bastun. Jag älskar vår bastu!!! För en tid sedan såg jag en tidningsartikel med en rubrik något i stil med *Gör om sin bastu till ett praktiskt förråd* Jaha, och hur tänkte de då? Jag skulle då ALDRIG göra om bastun till ett förråd, men möjligtvis ett förråd till en bastu...
Tyvärr blev jag sjukt yr, vilket aldrig hänt förr, så det blev bara en liten kvart i bastun. nice ändå.

Nu tror jag faktiskt att jag ska gå å lägga mig, behöver få pluggat mycket imorgon, plus att jag jobbar på eftermiddagen.


Mina älsklingar kvällsmyser i soffan





Fanny
11 November, kl. 16:27 | Blogg; http://fjclausen.blogg.se/

Åh, va gött me egen bastu :) Vi har en tillsammans med alla i våra lägenhets-grannar :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback