Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Dåligt samvete

Idag blev det ingen springtur :( min ENORMA blåsa efter skoskavet, ont i kroppen OCH halsen blev för många anledningar till att låta bli. Nu känner jag mig bättre, skavsårsplåster är inhandlat så jag tar mig kanske en tur imorgon istället..

Emma, kul att du satt igång! Jag tror på dig!





Emma
04 April, kl. 12:40 | Blogg;

Tack Maria!! Idag var det faktiskt ganska kul (trodde aldrig jag skulle kunna säga det) men solen lös, fåglarna kvittrade och lagan låg blank som en spegelbild, inte så svårt att njuta av livet då, sen att konditionen är som en påse skit är en annan... ;o) Första veckan var jag mörklila, nu var jag bara ljuslila i huvudet... ;o) Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback