Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Sänkta mål

Jag hade som mål att springa tjejmilen på under en timme men tror att jag får sänka detta mål och ha som nytt mål att jag ska kunna jogga hela milen. Känns så trist, men ont i halsen, förkylningar och trötthet har gjort att träningen blivit lidande. Tror att det mesta hänger ihop med dålig sömn och att jag är ensam så mycket med barnen vilket sliter på både kropp och knopp.

Var iaf ute på en joggingrunda idag, tog det lugnt eftersom jag varje natt i mer än två veckors tid har haft halsont av olika grad och så vaknar jag med täppt näsa varje morgon. Men det gick skapligt, fick dock lite ont i luftrören på slutet av rundan :( Så tråkigt att inte bara få vara frisk och kunna köra så mycket man orkar. På söndag hoppas jag på en tur på slingan på Höka, tror dock att det bara blir 4 kilometers rundan för att inte ta ut mig som sagt..

Nu är klockan mycket och jag ska bege mig ner i källaren, dit vi flyttat vårt sovrum nu när det varit varmr, riktigt skönt att sova svalt!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback