Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Ändrade planer

Hade planer på att vara ute i eftermiddags, Bobo (morbror Markus) skulle komma på besök och jag hade tänkt utnyttja honom för lite pulkaåkning, men efter någon timmes bus med Bella och Nora i förmiddags var min huvudvärk inte speciellt trevlig så vi fick busa inomhus istället. Dessutom tyckte Benjamin att det var en bra idé att hoppa över middagsluren vilket gjorde att han krävde ständig underhållning under kvällen. Tänk att jag har en så fantastisk familj, lillebror stannade i flera timmar och mamma ändrade sina planer och kom hit och fixade mat. TACK!!
Benjamin höll humöret upp tills Markus åkte hem och då var det gnäll i ett par minuter tills hans somnade med vällingflaskan i munnen..
Nu njuter jag av lugnet och av att inte göra någonting alls, underbart!


Bobo är en STOR idol och tro mig, de hittar på mycket bus!





Johanna Strid
01 January, kl. 11:41 | Blogg;

Haha!! Underbara bilder!! Hoppas allt är bra med er!! Kram Johanna m. familj

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback