Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fredag

Jag och Benjamin tog en liten middagsvila i eftermiddags, med betoning på liten... eller inte Benjamin somnade strax efter halv 1 pch jag somnade väl strax efter ett ungefär, 16.08 slår jag upp ögonen.. Herre min je! Fick väcka Benjmain för han hade inga tankar på att vakna. Helt otroligt. Men skönt var det. Trots detta maratonsovande är jag toktrött just nu. Har fått tavegyl utskirvet mot min klåda och minns att jag blev trött av dem när jag väntade Benjamin med, men såhär trött???

Orkade inte hitta på och laga någon middag ikväll så vi åkte ner till Båstad och åt hos älskling, det var lika gott som vanligt, I love pepparstek!! Benjamin var superduktig och åt som en häst samtididgt som han utbrast namnam mellan varje tugga. Underbarar underbara unge. Jag älskar dig så!

Bilderna vill komma upp så de får jag visa en annan dag. Trevlig helg och... godnatt!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback