Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Ge dig av!!!

Nu kan du ge dig av din envetna influensa och ta med dig hostan som förtär min kropp! Men innan du lämnar mig så släpp greppet om min lilla älskade skatt, han är inne på sin 4e sjukdag idag och nu behöver han inte mer straff. Hostan river så i hans lilla kropp och febern tar bort min glada spralliga unge. Så släpp honom, nu!!!

Jag börjar tröttna på att bara vandra omkring i ett töcken, jag har varit sålig i 8 dagar nu, jag vet inte när det hände sist. Men nu tycker jag det räcker. Denna vecka skulle vi passat på och myst en massa, gjort saker som vi sedan inte kan göra på ett tag, gå på bio, ut och äta. Imorgon är älsklingens sista lediga dag på tre veckor.. Och om tre veckor tycker jag att det får vara färdigt med den här magen. Hmm.. ja, allt blir ju inte alltid som man förväntar sig det, man får helt enkelt göra det bästa av situationen






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback