Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Halvvägs!

Idag är vi halvvägs genom Andreas jobbmaraton där han inte är ledig en endaste ynklig dag på tre veckor. Nu går det på rätt håll, nu är det bara en och en halv vecka kvar och tacka gudarna för det för det är TUNGT att vara väldigt höggravid och ta hand om en galen busunge på eftermiddagarna och kvällarna. Idag kom morbror Markus på besök och Benjamin var överlycklig och jag passade på att baka. Gjorde kanelbullar och släta bullar för att kunna bjuda världens bästa bror på semlor. Men mandelmassan hade mystiskt försvunnit och var spårlöst borta så det fick bli semlor utan mandelmassa, ganska meningslöst faktiskt..

Nu känns det som om jag haft en konstant sammandragning i flera timmar, livmodern verkar aldrig slappna av, konstigt. Det gör dock inte överdrivet ont och bebis rör sig i magen så det ska väl inte vara något. Var hos sjukgymnasten innan idag och hyrde en TNS apparat så den ska jag nog koppla på nu för att få lite smärtlindring och massage på ryggen.

Var förresten på bio igår, såg Love and other drugs med bästaste Annie, en mysig kväll som verkligen behövdes..

Vacker film, väl värd att se om man gillar romantiska filmer. Fick blödiga mig att fälla en tår å slutet..

Jag igår
'
En till som gärna är med på bild...






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback