Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Helg!!

Så var helgen här, igen.. Vart tog veckan vägen?!
Har haft bästaste syster här på middag ikväll, tack sis, alltid mysigt att ha dig här!

Imorgon ska jag köra en "sväng" till Trelleborg och hälsa på min kära vän Linn, blev ju inget av det för två veckor sedan så jag hoppas verkligen att inget kommer ivägen nu.. Lilleman får en heldag med sin mormor och jag tror inte han misstycker, inge kul för honom att sitta i en bil en halv dag.

En bild på mig och Linn från september 08, lite smalare var vi nog båda två vid den tidpunkten ;)

By the way, va ni är dåliga på å gissa ;) Ni är många som varit inne de senaste dagarna och bara 8 som gissat på litens ankomstdatum. Kom igen nu, det är såå roligt att läsa era gissningar, roa mig lite!!!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback