Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

I love it!

Jag älskar att springa, vilken underbar känsla det är och jag längtar direkt tills nästa gång. Hoppas hoppas denna känsla är här för att stanna! Det känndes tyngre i början denna gång, men på slutet lättade det och min sista joggomgång blev på nästan 5 minuter!!! Luften var kall och klar och underbar att andas in idag, härligt!
Efter min tur åkte jag på välbehövlig massage hos Malin, ush min stackars rygg som jag misshandlar den. Ska verkligen ägna min kropp mer tid så jag blir satrkare och slipper ha ont! Det behövs ju inte så mycket tid egentligen..

Dagens motivation: behövdes ingen motivator, längtade ut!
Dagens väder: soligt och krispigt frostigt
Dagens musik:
Kom igång- Danny - in your eyes
Håll igång- Enrique Inglesias- tonight im loving you
Varva ner- Brett Dennen - just like the moon
Dagens känsla: wow, detta är ju riktigt kul!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback