Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Lite lättare!

Gårdagens joggingtur blev lite kortare med endast två joggomgångar och sammanlagt ca 20 minuter ute, och det kändes  mycket lättare hela rundan, skönt! Gick en annan runda med vilket säkert bidrog till att det kändes bättre!

Hade laddat Andreas Mp3spelare med ny bra musik men tji fick jag för där var inget på den:(
Dessutom har jag ont i foten, känns lite som  om jag vrickat till den, men det känndes mycket lite när jag sprang, knappt något alls men en anledning till att jag tog en kortare runda för jag vågade inte bli trött och inte orka springa ordentligt.

Motivation: vet inte riktigt vad som motiverade mig, det skulle helt enkelt bara göras...
Väder: mulet men riktigt skönt
Musik:
Kom igång - Thriller - Michael Jackson
Håll igång - Please dont stop the music - Rihanna
Varva ner - Fast car - Tracy Chapman
Känsla - Gott!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback