Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Träningsdagbok


Idag börjar uppladdningen inför tjejmilen som avgörs den 3e september på Djurgården i Stockholm. Förra året vågade jag inte springa den eftersom lilla Li då låg i magen och jag ansåg att jag inte var tillräckligt tränad, men i år ska inget få stoppa mig!

Eftersom jag är så otränad som man bara kan bli så har jag valt att börja från grunden och följa ett träningsprogram, om ungefär en månad börjar uppladdningen på tjejmilens hemsida och troligtvis går jag då över till att följa det schemat.

Idag har jag alltså för första gången på många, många månader jobbat lite försiktigt. Det har varit efterlängtat att få röra på sig men jag insåg snabbt att jag är i oerhört dålig kondition, men det ska vi nog kunna råda bot på!


Dagens motivation: längtan efter en starkare och sundare kropp!
Dagens väder: Kallt, blåsigt, småregnigt och mulet
Dagens musik:
Kom igång - RESPECT - Aretha Franklin
Håll igång - Bamboleo - Gipsy Kings
Varva ner - New York - Melissa Horn
Dagens känsla: frihet! för att sedan bytas ut mot ironiskt tvivel över den egna kroppen






Markus
03 March, kl. 22:54 | Blogg;

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article12745451.ab



Här har du en motivator på att de fungerar! Kanske extremt men ändå lite pepp på vägen!! Lycka till kära syster!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback