Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Räcker det inte nu???

Funderar på att sälja hus och bil gör att flytta till en hydda på galgberget. För det kan behövas om vi ska fortsätta såhär. Både idag och i går blev det sjukhusbesök, mer eller mindre akuta. Idag ögonläkaren för min del, förändringarna hade inte förändrats mer tack och lov så ingen laserbehandling än alltså :)

Men igår var det mer åt det akuta hållet, jag hade så ont i magen att jag inte kunde sova på natten. Strax efter fyra gav jag upp och ringde sjukvårdsupplysningen som tyckte jag skulle åka in direkt m. Sagt och gjort, ringde och väckte mor min som fick köra mig in. När jag va inne på akuten blev smärtan värre och värre för att tillslut bli outhärdlig! Det var fan å me värre än födslovärkar! Fick voltaren i spruta i muskeln och sen lugnade det sig lite. Läkaren kunde inte se något tosigt och tillslut bestämde vi oss för att ta ut spiralen.. Håller tummarna för att det "bara" var den som ställde till det för nu får det räcka med tråkigheter!






malin
01 January, kl. 04:02 | Blogg; http://malhin.blogspot.com

Hoppas det snaet vänder för er...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback