Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Det är synd om mig!!

Ja, det är det. Jag är sjuk. Och det är inte för att jag mår dåligt det är synd om mig. Utan för att jag är rastlös, trött och inte kan träna. Att träna är verkligen beroendefamkallande och när man inte kan göra det man är beroende av mår man ju skit!!! Grr! Stackars mig. Eller hur?!

Barnen är också kassa, besökte doktorn idag och allt var "bra" med oss. Dvs bara en virusinfektion. Alltså vila, vänta ut å äta värktabletter. Inte min melodi precis. Li har nu sovit middag i fem timmar, helt otroligt men det är nog precis det hon behöver... Benjamin leker med sina bilar. Båda är feberfria idag men har hemsk hosta och ont i öronen... Fick meducin av doktorn för detta dock. Däremot hade de inte örondropparna han gav oss trots koll på båda de söndagsöppna apoteken. Försökte dessutom muta de matvägrande barnen med donken. Och de tog glada emot sin leksak och pillade i maten... Suck!

Tror jag ska lägga min lilla energi på att slänga ihop en fruktsallad nu, borde vara fint med extra vitaminer..






tilda
02 February, kl. 18:54 | Blogg; http://www.hantverksgatan.blogg.se

Usch å fy! Krya på er!!!

Systermoster
02 February, kl. 04:28 | Blogg;

Men vilken underbar bild! Underbara barn vad jag saknar dem små charmtrollen. Och dig såklart bästaste syster!!

Mimmi
02 February, kl. 18:44 | Blogg;

Hej har en liten fråga till dig för 20 år sen ungefär bodde jag i Värnamo, gick in in en affär och la märke till en liten blond flicka i 2-3 års åldern, hon var väldigt söt, och hon blev ännu sötare när henne mamma ropade på henne "Maja-Lotta", då bestämde jag mig för att om jag fick en flicka skulle hon heta så, kan det ha varit du?

Svar: Hade helt missat din kommentar. Intressant det där, inte många som kallas majalotta, vad jag vet. (3 som heter det...) Men det är nog inte jag, för 20 år sedan var jag i tio-årsåldern. Men visst är det gulligt?? Släkten har alltid kallat mig för majalotta ;)
Maria

Syster, igen
02 February, kl. 01:40 | Blogg;

Kom igen nu! Uppdatera mera! Heja heja! Jag behöver massa bilder, text, allt. Längtar heeeeeem <3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback