Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

I like to move it, move it!

Vi må fint hela högen och denna magåkomma verkar bara ha drabbat lilla Li. 
Igår drog jag till Gymmet och Friskis där det var öppet hus, det hölls prova på pass av alla dess slag och jag körde ett danspass, ett boxpass, ett gympass och ett yogapass. Hade energi till tusen när jag kom hem men det varade inte så länge, blev supertrött några timmar senare!
 
Idag försöker jag lösa barnvakt så att jag kan få med älskling på ett combatpass. Imorgon får det bli gymet, eller kanske tisdag, ska göra en planering snart...
 
Idag har vi varit på familjegympa och barnen bara älskar det, jag hoppas verkligen de kommer att välja ett aktivt liv i framtiden...
Benjamin kör planking och Li bamsegypar på bilderna ;)
 





Malin
01 January, kl. 17:05 | Blogg;

Jag vill också vara med å träna massa skoj!! Saknar er alla <3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback