Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Vinter!

Idag blev det härlig vinter igen, barnen var lyckliga då jag kunde dra dem i pulka till dagis!
Tänkte dock att jag skulle ut och springa idag men det får nog bli en sväng på löpbandet på gymmet istället :) Pulkaåkning får planeras till morgondagen!! 
 
Har tagit en paus i mitt mattepluggande och måste säga som så att det känns kul och just nu inte det minsta omöjligt, mycket är glömt eller aldrig inlärt men en del är faktiskt kvar.Jag tror nog att jag med lite vilja ska klara det här!!! 
 
Dags att ta tag i siffrorna igen ;)
 
Eftersom kameran fortfarande inte lagat sig själv och mobilen faktiskt är på lagning bjuder jag härmed på några bilder tagna i snöiga december 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback