Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fosterljud



Har precis kommit hem från ett besök hos barnmorskan
Och vet ni vad??
Jag fick lyssna på den lilla krabaten.
Vissa dagar har jag lite svårt att tro att det faktiskt växer något i min mage, och detta tvivel gör mig vansinnig.
Jag vet ju att det fanns något i vecka 8, men mycket kan ju ha hänt... eller nåt

det hördes inte sådär jättemycket, men man hörde att det rörde sig rejält där inne.. Häftigt!
Fosteröjuden mättes och var bra
Om bara EN vecka får vi se vad det är för något som bor där inne?
det borde ju vara en bebis, men man vet ju aldrig!








Josse
12 December, kl. 15:41 | Blogg; http://releasefia.blogg.se/

åh vad härligt att få höra lite ljud i från h*n där inne. hihi

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback