Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

När tror du att skatten kommer till världen?


Nu är det exakt 4 veckor till beräknat förlossningsdatum, men väldigt få bebisar kommer på den dagen. Det ska tydligen vara lika vanligt 2 veckor innan, som 2 veckor före. Så långt över kommer jag inte gå då de i regel sätter igång diabetiker runt bf-dagen.

I vilket fall, hade jag tyckt att det vore roligt om ni som läser här, vänner, familj och övriga, vill lämna en kommentar på när ni tror att liten kommer till världen? Vilket datum alltså? Och det hade ju varit så roligt om ni ville gissa på om det är en liten pojke eller flicka?

Lämna en kommentar med vad ni tror här nedan...
Kram på er!






Maj-Britt Bergström
04 April, kl. 15:47 | Blogg;

Jag tror att du får en flicka den 15 maj.

Jag blev mormor i går den 20 april till en pojke.



Kram Maj-Britt

(Pias arbetskamrat)

Mamma Pia
04 April, kl. 16:33 | Blogg;

Då tror jag att det blir en pojke på valborgsmässoafton

Kram

Malin
04 April, kl. 17:01 | Blogg;

Jag tror det kommer att födas en liten djurgårdare den 10e maj.

Malin Eriksson
04 April, kl. 17:07 | Blogg;

Hoppas på min dag den 2:e maj :D (även för din skull att den blir lite tidig) Nä vi vill ha en liten voltige flicka såklart ;) Tack för i söndags! Kram

Josse
04 April, kl. 17:15 | Blogg; http://releasefia.blogg.se/

jag tror det kommer en liten flicka till familjen albjär den 8 maj... puss

Jenny
04 April, kl. 19:27 | Blogg; http://jennysabina.blogspot.com

Jag tror ni får en liten pojke den 4 Maj. Kramar

Anna
04 April, kl. 19:57 | Blogg;

Jag tror det blir en pojke och han kommer till världen den 10 maj! ( han kommer dessutom att bli halmian och hammarbyare =) )

Markus
04 April, kl. 19:58 | Blogg;

Jag tror de blir en tjej den 11 Maj!

Markus
04 April, kl. 19:59 | Blogg;

Jag tror de blir en tjej den 11 Maj!

Pappa Lars
04 April, kl. 22:04 | Blogg;

Jag tror de blir den 12 maj.En kille med röd/vita fotbolls skor... Kram

Anonym
04 April, kl. 22:06 | Blogg;

Jag tror de blir den 12 maj.En kille med röd/vita fotbolls skor... Kram

liselotte mårtensson
04 April, kl. 22:09 | Blogg;

Ja du....kan bli en tjej eftersom du svullnar så,hmhm...en tjej den 19 maj. Kram på dej Liselotte

Anonym
04 April, kl. 22:16 | Blogg;

Definitvt en tjej! Och den kommer "titta ut" lagom till när vinnaren ska koras i eurovision song contest:-) Dvs 16 maj!

Jenny P
04 April, kl. 07:26 | Blogg;

måste bara också gissa , sånt går inte att motstå :) Pojke en tidig morgon den 7 maj Kram

Monica Seiler
04 April, kl. 07:43 | Blogg;

det är en lite tjej tror jag och hon kommer den 17 maj!! Kram

Malin
04 April, kl. 08:10 | Blogg; http://malhinnilsson.blogg.se/

Jag tror att det blir en pojke den 10 Maj =)

Cajsa
04 April, kl. 08:16 | Blogg;

Jag tror det blir en vacker pojke den 7 maj......hoppas din förlossning går bra har du "tur" kanske du möter mamma ;-) Stor kram och lycka till

Johanna
04 April, kl. 09:59 | Blogg;

Jag tror att det blir en liten pöjk den 5/5!! Vad det än blir så kommer det bli en ljuvlig liten knodd!!

Jonna
04 April, kl. 15:02 | Blogg;

jag tror att det blir en pojke den 15 maj:)

Helena Andersson
04 April, kl. 17:44 | Blogg;

Jag tror det blir en pojke den 18 Maj!

Önskar dig lycka till och hoppas allt går bra :D

Moster Åse
04 April, kl. 18:37 | Blogg;

JA, då tror jag också att jag får gissa...Jag tror det blir en pojke och att han kommer den 9 maj.

Det blir kanske en halmian eller en fantastisk dressyr ryttare eller kanske rent av en travtränare...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback