Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Gravidproblem...


Jag måste fortsätta klaga lite på mina fötter, de gör sååå ont! Helt otroligt va de har svullnat upp, igår hade jag inte ont av dem alls och idag orkar jag knappast gå..
har precis ätit en god lasange (gjordes på mitt sätt, jag och älskling är lite oense om hur man gör lasange) och nu står älskling och målar trappan. Jag tänkte nu placera mig i soffan med fötterna högt och kräva lite fotmassage.
Var för övrigt nere hos sjukgymnasten i eftermiddags och lånade hem en TNS apparat. Så nu ska jag placera den på min onda rygg å se om den hjälper.
 All kärlek...

svullen fot klarar inte ens av riktigt löst sittande sockar... suck

hela jag är rätt svullen faktsikt...
'
"svullen" mage med ;)






Monica
04 April, kl. 08:10 | Blogg;

Svullen kanske.... men jättefin ändå!! ;) Kram

Josse
04 April, kl. 13:53 | Blogg; http://releasefia.blogg.se/

ja precis jag fattar att du känner dig svullen du har ju en lite mysig bebis i magen som vi alla längtar efter att få se snart. men det spelar ingen roll om du är svullen lika söt för de. ni är välkomna in till mig den 2 maj klockan 19.00 om ni orkar. puss

Cajsa
04 April, kl. 08:19 | Blogg;

Sov med benen högt så kanske det kan gå ner en liten stund och prova ha benen högt när du sitter. :-) Du är en vacker gravid kvinna!!!!

Lycka till

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback