Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

underbara frukost!


Jag har precis ätit frukost, idag blev det havregrynsgröt. Har inte ätit det sen i höstas då det helt plötsligt inte fungerade med blodsockret. Jag provade igår och då verkade det fungera, blodsockret steg lagom och höll sig jämt hela dagen. Och så gott det är, jag har verkligen saknat att äta det. Hoppas det fungerar idag med. Dessutom har jag nu börjat dricka hallonbladste som jag fick hem förra veckan. har ju gått 35 fulla veckor nu så då skulle det vara ok att börja dricka det. Vill ju inte riskera något. Läste dock om en tjej som druckit en kopp som verkade bli förgiftad och spydde en hel natt, låter konstigt tycker jag, hoppas det inte händer mig, jag har ju spyfobi!
Sjukanmälde mig för övrigt till jobbet idag, insåg att med denna helvetiska huvudvärk och illamående och trötthet kan man inte jobba en HEL dag med utflykt och grejer. Så jag blir hemma idag och tur är det för jag är helt slut, som vanligt.. Har dock lovat syster att hjälpa henne med ett skolarbete, tänkte köra nu så kan jag hem och vila sen.

Punkten i föregående inlägg - "När ett ärende om dagen gör dagen fullbokad" är verkligen något som passar in på mig.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback