Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Längtan...



Idag, under min heeelt lediga dag, har jag längtat som bara den
jag undrar så vem du är som bor i mig, hur du kommer vara, hur du kommer att se ut, vad du kommer ha för intressen i framtiden, vem du kommer bli helt enkelt..
jag tror fortfarande att jag har svårt att förstå att det faktiskt växer en människa i mig, som en dag ska bli som du och jag..

jag har idag drömt runt bland hemsidor på nätet, kollat ännu mera babykläder, älskar dessa och vill ha ALLT! Min skrutt i magen sprakar på som bara den och jag hoppas att du mår väl därinne.. Jag längtar så tills vi äntligen får träffa dig, jag vet att vem du än är, hur du än ser ut, vem du än kommer bli så kommer vi älska dig gränslöst...










Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback