Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

J´s möhippa!



Igår hade vi möhippa för fröken J, det blev en lång och lyckad dag som tyvär slutade med extremt jävla ont i magen för min del så jag fick pysa hem lite tidigare..
Men det var en dag full av roliga aktiviteter, vi cyklade (sammanlagt över 2 mil) spelade golf, picnicade, blivande bruden fick ta simmärke, utmana folk i Twister, vi dansade Irlänsk dans (så oerhört kul, har träningsvärk i magen pga av alla skrattattacker) bowlade och åt och drack en massa gottunder hela dagen. Kvällen avslutades på Pepes Bodega i Båstad..
Och strax efter vi kom dit var det slut för min del. Jävla mage som ska hålla på å krångla sådär..
Idag är det bättre men lyckades inte somna förrän jag hade legat med vetekudde på magen i över en timme.

Idag är vi mest lediga och det regnar. Andreas kollar TV (det är ju fotboll och OS å sånt) och jag fixar det sista pillet inför bröllopet. Åh va jag bara längtar, det ska bli underbart!
Imorgon ska vi träffa prästen med, kul!

Måste ju även återberätta min egen möhippa, kanske har tid med det senare idag.







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback