Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Mobilstrul


För övrigt, kan jag även berätta att i lördags när vi var på kulturrunda i Brno gick min mobil i sönder, eller min mobil å min mobil, min mobil gick ju sönder redan i december.. Detta är mammas gamla skittelefon. Men sönder gick den iaf. Så nu har jag inga nummer å ingenting, riktigt irriterande... Den mobilen jag har nu har dessutom ingen musikspelare, vilket innebär att jag inte kan lyssna på musik när jag cyklar till jobbet. Dagens i-landsproblem.
Tänkte köpa ny nästa vecka. För pengar jag inte har. Eller har å har. De har ja ju men de ska gå till min hårförlängning eller något annat inför THE BIG DAY! Men iaf.
Om någon som känner mig läser detta och undrar varför jag inte hör av mig. Så är det för att jag inte har ditt nummer och jag kan inte det i huvudet! Sorry...









malin, syster yster!
08 August, kl. 21:41 | Blogg;

jag provade att starta mobilen häromdagen och då bad den om att jag skulle sätta i simkortet och dog inte 2 sekunder efter, du får prova det igen någon dag så kanske den har vaknat lite till liv iaf så du kan få dina nummer...

jag då..
08 August, kl. 17:59 | Blogg;

Jag har provat... men den funkar ju inte!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback