Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Hittills...



Nu sitter jag här, ständigt kollande på klockan, då jag om en timme ska vara på jobbet..
Är för tillfället inte så sugen på det, men tittar man bakåt lite så kan jag väl njuta av det..

Igår vaknade jag, som många andra mornar, men denna gång var världen lite lite ljusare
Det hade snöat!
Tänk att man kan vara så glad för det..
jag tog med mig lille vovvis och åkte till stallet.
Sedan bar det av till Göteborg, Liseberg och framför allt, dagens höjdpunkt Peter Jöback på Scandinavium!
Åh... det var helt kollosalt underbart!

Iag har jag städat lite, packat in de sista julklapparna och påbörjat en och annan julgrupp
Men för tillfället är jorden för kall så jag väntar på mer värme i den, vilket lär inträffa först om ett par timmar så jag får göra klart resten imorgon.
Å då e de ingen vanlig dag, för det är älsklings födelsedag...















Malin
12 December, kl. 16:27 | Blogg; http://mkytta.blogg.se/jerez

Åh! Vad mysigt, jag hoppas det är snö när jag kommer hem för då måste vi (som jag nog sagt tidigare) rida ut en sväng i snön...



Känns helt fel att det snart är jul, har ingen julkänsla alls och det känns bara konstigt att det finns snö någonstans i världen (okej vädret här är inte det bästa, det regnar och är kallt idag men ändå)...



Jag vill ha julkänsla, så du får hjälpa mig med det när jag har kommit hem, saknar dig massvis bästa syster!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback