Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Stillsamt..



Det ÄR väldigt stillsamt på bloggfronten just nu.
jag njuter av lediga dagar, har shoppat en hel del, bla ett playstation så nu saknas bara Buzz spelet
sen är mitt liv fullständigt, ha ha!
En del kläder på rean har det också blivit, behövs när man har en växande mage..
Men, att det ska vara SÅ svårt att hitta snygga byxor!
Får söka på internet, någon som har bra tips?
Vill ha tighta stuprör..

Nu ska jag åka med älskling ut till chipsen en sväng, har lite och göra där..
man får se det som extrapengar, vilket brukar behövas i januari!

Nu ser jag fram emot en trevlig nyårsafton med ruskigt god mat, får hoppas det iaf,
 i dagsläget är mat nödvändig föda.. suck.
 Nu måste jag pysa..
Hoppas ni har lite ledigt ni med så att ni kan njuta av allt vad julen och ja... "efterkrigstiden" innebär!








Anonym
12 December, kl. 12:14 | Blogg;

www.4mom.sw

www.mamastore.se

http://wwww.lovelymama.se/

www.mammashop.se

www.lillamirakel.se



här är några... gå in och kika, vet inte alls vad dem har för sortiment nu men brukar ha snygga kläder...

=)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback