Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Tröttsamt



Idag har det varit riktigt tröttsamt väder, och det gör mig sååå trött.
behöver då bara vara hemma, sitta uppkrupen i en soffa med tända ljus och gärna en kopp glögg.
Då mår jag fint!

Men inte idag inte
Vi skulle till sannarpsbadet med jobbet. "Badväskan" packades noggrant och omsorgsfullt och sedan åkte jag till jobbet där jag möttes av orden att badet var stängt.
Jippi!!! Jag gillar inte att bada med jobbet
jag fick istället åka till Båstad med ett gäng och bowla.
Passade mig mycket bättre i smaken, förutom mina löjligt klena handleder..
Men trevligt var det!

Känner just nu att jag inte har något roligt eller intressant att skriva och berätta om så då är det nog bäst att jag helt enkelt låter bli!
Måste ju bara berätta att idag var det VÄRSTA bilkön i Ahla.
De som varit hos oss förstår min chock.
Kom ner efter att jag bytat om på ovanvåningen och ser till min STORA förvåning att det står flertalet bilar och lastbilar i kö utanför vårt hus! Ingen vanlig syn här på landet.
Tydligen en trafikolycka av det mindre slaget.

Nåväl, slut på ordbajsandet!








Marinette
12 December, kl. 23:18 | Blogg; http://exclusivelifestyle.blogg.se/

Stora händelser i lilla Ahla idag, inte illa!! Stort Grattis vill jag också säga till den kommande tillökningen i släkten Bengtsson- Albjär- Andreasson!! Jätte roligt att du varit inne på min blogg också, även om vi inte hade samma uppfattning om Milano! Stor Kram Från Mig.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback