Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Ultraljud!!!




Idag har vi äntligen varit på ultraljud och det var precis lika häftigt och underbart som alla beskriver det
jag måste ändå säga att det är en känsla som är helt omöjlig att beskriva i ord.
Inatt sov jag som ett nyfiket barn. jag kände mig ungefär som om jag var 8 år och det var natten innan julafton
Från klockan 4 på morgonen vaknade jag en gång i kvarten, tittade på klockan och undrade varför den inte gick fortare..
Men tillslut var klockan såpass mycket att det var dags att kliva upp
Sedan åkte vi iväg till halmstad och fick äntligen se det lilla mirakel som bor i min mage.



Allt såg för övrigt ut som det skulle och tiden för BF blev flyttat till 19 maj.











Josse
12 December, kl. 00:46 | Blogg; http://releasefia.blogg.se/

så jävla underbart att ni äntligen har varit där och få ser erat mirakel som växer. puaa

Malin
12 December, kl. 21:51 | Blogg; http://malhinnilsson.blogg.se/

Åhh va mysigt... Känner igen känslan, det är verkligen obeskrivligt och nu sitter man här med en liten knodd på tre månader... =) (som vill vara med och trycka)

LYcka tillll

kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback