Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

ush...



Vilken riktigt fruktansvärd natt jag har haft!!!
Det hela började med att jag vaknade och kollade mitt blodsocker, ca 40 minuter efter att jag hade somnat.
Jag har aldrig tidigare uppmätt ett så lågt värde
och förstod trots att jag inte riktigt var vid medvetande att jag borde gå ner och äta.
sen minns jag inte så mycket mer.

Ätit hade jag tydligen gjort men jag minns något helt annat, hallucinationer kallas det. Hände någon gång när jag var liten med, trodde jag var ett maskätet äpple (när jag var liten alltså och var livrädd för maskarna som skulle komma ur mig)
denna gång var det inte lika läskigt, men fortfarande väldigt skumt.
Ett par timmar senare mätte jag det högsta värdet jag mätt på länge
Ja så förmiddagen kan bara sammanfattas med ett ord. USH
Jag mår helt enkelt inte speciellt bra även om blodsockret nu är mycket bättre.
Suck...
vet inte riktigt hur jag ska orka med ett arbete i eftermiddag, får se hur det blir med den saken..

Helgen har iaf varit trevlig.
Jobbade på läger fre-lör
Lördagskvällen spenderades hos mamma med god mat och doft av gott vin. För mig blev det julmust!

igår hade vi lite glöggkalajs.. Bjöd hit några vänner, drack lite glögg och åt lite juliga tilltugg
Dadlar inlindade i bacon var bra mycket godare än jag kunnat ana..
Nu ska jag ta mig ner till soffan, kanske försöka äta lite och kanske även ta igen lite sömn..








Josse
12 December, kl. 23:51 | Blogg; http://releasefia.blogg.se/

hej gumman jag är så kedsen för att jag inte kom. hoppas ni hade en mysig kväll. puss

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback