Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

En hisklig massa info.. om mig! ha ha

Klockan är: 21.25
Ditt namn: Maria
Födelseår: 1983
Ditt födelseställe: Halmstad
Spelar du något instrument: Inte nu längre, har spelat piano, klarinett, tvärflöjt m.m.
Ligger Skåne i Sverige: Idiotisk fråga!
Har du några danska släktingar: nepp
Dina första tankar när du vaknar: ge mig 5 minuter till
Är du hungrig: för det mesta
Vart befinner du dig just nu: hemma
Är du bra på: tänka efter... före
Är du dålig på: säga nej
Vilket land kommer du ifrån: Sverige, dock är mamma född i Finland
Din mobiltelefon:  är sönder.
Låt som jag lyssnar på just nu: helt tyst faktiskt..
CD i stereon nu: Håkan Hellström

Antal timmar sömn:  jag kräver 8!
Vem vet mest om dig: jag
Vem vet du mest om: mig själv
Vem hatar du mest i hela jävla världen: det finns nog faktiskt ingen jag verkligen hatar
Är du Höger eller Vänsterhänt: Höger.
Språk: Svenska, engelska , lite tyska och lite spanska
Vilka sjukdomar: diabetes
Ditt mål i livet: Leva lycklig i alla mina dagar
Fobier: Smärta, flygplan, att flyga, sova i sovsäck
Har du körkort: Ja
Vilka cigg gillar du mest: rökfri sedan  080401
Åsikt om jultomten: underbart
Äger du några vapen: Insulinsprutor är farligare än man tror, fast det tar ju lite tid innan de värkar
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Jag är nog ganska nöjd iaf
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Anna
Pepsi eller Coca cola: cola zero
McDonalds el. Burger King: Är inte glad i något men burger king känns lit lite bättre
Mjölk: lagar man mat med
Röker du: Nej, som tidigare sagt rökfri nu i 3 månader och 15 dagar
Svär du: Ja, så ofta jag bara kan.
Sjunger du: Ja, men allt för sällan
Duschar du dagligen: jo...
Är du kär nu: japp, överlyckligt kär
Den starkaste du vet: Pippi Långstrump
Vill du gå högskola: Ja, jag vill läsa allt typ
Vill du gifta dig: ja, och jag gör det väääldigt snart
Tycker du att du är attraktiv: Nej, jag hade inte tagir med mig själv hem...
Är du en hälsogeek: Ja.. men är samtidigt väldigt svag för godis
Kommer du överrens med dina föräldrar: Ja, de är underbara
Vad vill du arbeta med när du blir stor:  specialpedagog ligger högt på listan just nu... även socialpedagog

Din hårfärg och frisyr: Långt och mörkt

Skorna du hade på dig idag: svarta ballerinaskor som börjar bli väldigt slitna, snyft!
Kläder du hade på dig idag: Dieseljeans, svart t-shirt
Vad har du på dig nu:  Fornarinajeans, grå tunika
Favoritfärg på kläder: jag gillar det mesta, men vitt och gult är störst favoriter just nu
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: stor underbar klänning
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: väldigt olika, ganska lite just nu, kanske 1000 kr
Handväska eller liknande just nu: En ljusgul, 25 årspresent från lillebror
Randigt, rutigt eller blommigt:  allt!
Favoritårstid: vår
Favoritdjur: häst
Favoritcolounge: Colounge??? Va fan är det?
Favorit-program: ser inte mycket tv..
Favoritämne i skolan: minns knappt, men troligtvis musik och psykologi
Favoritsysselsättning:  rida, mysa, gosa,umgås
Favoritartist/grupp: många, beror på humör, kent, winnerbäck, stevie wonder, håkan hellström, Aretha Franklin,  mfl
Choklad el. vaniljglass: choklad.. eller vanilj, eller jag står nog över
Gillar du när det åskar: nja
När ska du festa nästa gång: i helgen kanske... ska till falsterbo
Vad köpte du senast: mat på maxi
Hur mycket pengar har du:  alldeles för lite just nu
Hur svarar du i telefonen hemma: beror på
Hur svarar du i mobilen:  
Vem ringde du senast: Annie
Vem ringde senast till dig: Maya
Senast kramat: älskling
Sov du ensam inatt:  nej
Druckigt alkohol den senaste månaden: japp, lite mycket kanske
Varit på dejt den senaste månaden: hmm.. kanske kan säga att vi var på dejt idag, svårt när man varit tillsammans i över 4 år, men visst händer det
Ätit sushi den senaste månaden: Nej, slipper helst
Blivit slagen den senaste månaden:  Jepp, i biljard
Klockan nu: 21:43








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback